Monday, May 12, 2014



Jag har nu anmält till en dubbel rallylydnadstävling med Gordon igen :) Hoppas jag håller nerverna i styr då haha :)
Efter det funderar jag på att testa Manti fjanti på rally lydnaden :)
Nästa år tänkte jag ställa Gordon på nån utställning igen för då är min älskling veteran :)
Men minst en i år ska pojkarna iaf få åka på bara för att jag tycker det är så roligt och även hundarna.
Förutom planeringar och träningar är det mest trädgårdsarbete som pågår här. Mycket att göra med hus men roligt är det :)
Nu dags för en långpromenad med hundarna innan jag ska plugga lite.
Ha det gott kära vänner





I have now registered a double rally obedience competition with Gordon again :) Hope I keep nerves under control then haha :)
After that, I am considering testing Manti rally obedience :)
Next year, I thought Gordon put on some show again because then my beloved veteran :)
But at least this year, the boys anyway to go on just 1 show because I think it's so fun and even dogs.
In addition to planning and trainings is the most gardening going on here. A lot to do with the house but it's fun :)
Now time for a long walk with the dogs before I'll do some studying.
Take care dear friends



No comments:

Post a Comment